System zarządzania jakością
W oparciu o Uchwałę Walnego Zgromadzenia Spółdzielni Mieszkaniowej „JAS-MOS” z dni: 11, 12, 17 i 19 maja 2016 roku podjętej w sprawie uchwalenia kierunków rozwoju działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „JAS-MOS” między innymi w zakresie poprawy jakości usług świadczonych na rzecz mieszkańców zasobów Spółdzielni, Zarząd podjął w dniu 08 czerwca 2016 roku Uchwałę o wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością.
W oparciu o Uchwałę Walnego Zgromadzenia Spółdzielni Mieszkaniowej „JAS - MOS” z dni: 11, 12, 17 i 19 maja 2016 roku podjętej w sprawie uchwalenia kierunków rozwoju działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „JAS-MOS” między innymi w zakresie poprawy jakości usług świadczonych na rzecz mieszkańców zasobów Spółdzielni, Zarząd podjął w dniu 08 czerwca 2016 roku Uchwałę o wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością.
Zespół powołany przez Zarząd SM „JAS-MOS” opracował dokumentację Systemu Zarządzania Jakością opartą o nową normę PN-EN ISO 9001:2015. W skład opracowanej dokumentacji wchodzą: Polityka Jakości, Księga Jakości wraz z załącznikami; mapami procesów, graficznymi zależnościami między występującymi procesami, kartami procesów, wstępnymi auditami procesów, kartą oceny dostawców.
Zespół przeprowadził szkolenia pracowników i zaangażował ich w tworzenie kart procesów.
Proces wdrażania Systemu Zarządzania Jakością według powyższej normy rozpoczęto w dniu 01 marca 2017 roku. W trosce o najwyższą jakość dostarczanych do Spółdzielni produktów oraz wykonywanych usług przez firmy zewnętrzne opracowano i zatwierdzono, m.in. procedurę oceny dostawców/usługobiorców według wcześniej ustalonych kryteriów.